Άγονη γραμμή

23 Μαΐου 2008

Ο ιος του iperego, η ντροπή μας!

Filed under: Παπαδάκης Χαρίδημος Α. — Άγονη Γραμμή @ 9:27 πμ
Tags:

Eρευνητική επιστημονική ομάδα καθηγητών της ψυχοσωματικής, γνωστού αμερικανικού πανεπιστημίου, μελέτησε επί πενταετία τον πληθυσμό της Κρήτης και κατέληξε ότι ο πληθυσμός του νησιού είναι ιδιαίτερα ευάλωτος στον ιό του iperego.

Ειδικά για την περιοχή του νομού Ρεθύμνης τα αποτελέσματα είναι φοβερά, το 95% των ενηλίκων έχει προσβληθεί από τον ιό του iperego, που εκδηλώνεται με δύο μορφές:

Πρώτη μορφή η iperego iperοpticus, που εκδηλώνεται με:

α) Αδιαφορία, για τους πάντες και τα πάντα και κοιτάζεις μόνο τον εαυτούλη σου.

β) Αριβισμό, πατάς επί πτωμάτων προκειμένου να αναδειχθείς κοινωνικά και οικονομικά.

Γίνεσαι κοινωνικό άτομο, συμμετέχεις σε σωματεία, εκδηλώσεις, οργανώσεις, πολιτικά κόμματα, ανέρχεσαι την κοινωνική και πολιτική ιεραρχία με μοναδικό σκοπό την προβολή σου και την ικανοποίηση του υπερεγώ σου..

Δεν σου καίγεται καρφί, αν καίγεται το σπίτι του διπλανού σου και περιμένεις να έλθουν τα κανάλια, για να τον επισκεφτείς, αφού η πυροσβεστική έχει σβήσει την φωτιά, ενώ μπορούσες να του έχεις δώσει το λάστιχο σου και το νερό από την πισίνα σου, πριν καεί το σπίτι του.

γ) Υπεροψία, κοιτάς τους πάντες αφ΄ υψηλού και γίνεσαι έχων και κατέχων.

δ) Yπερφιαλισμό, δηλαδή αλαζονισμό και έπαρση.

Σωματικά εκδηλώνεται με κορδισμό, ψήλωμα της μύτης, και γλείψιμο προς τους ισχυρούς, προκειμένου να περνάει ο παθών και μόνο αυτός καλά.

Δεύτερη μορφή η iperego ochadelfismus, που εκδηλώνεται με:

α) Αδιαφορία, για τους πάντες και τα πάντα και κοιτάζεις μόνο τον εαυτούλη σου.

β) Αγοαραφοβία, δηλαδή δεν είσαι κοινωνικό άτομο, δεν συμμετέχεις σε σωματεία, εκδηλώσεις, οργανώσεις, πολιτικά κόμματα, δεν προβάλλεσαι

Κλείνεσαι στο σπιτάκι σου και δεν σου καίγεται καρφί, αν καίγεται το σπίτι του διπλανού σου αρκεί να μη καίγεται το δικό σου.

γ) Σκυφτοζωισμό, σκύβεις σε όλους το κεφάλι προκειμένου να μην ενοχληθείς στο καβούκι και τη ρουτίνα σου.

δ) Στρουθοκαμηλισμό, δηλαδή κρύβεις το κεφάλι σου στην άμμο, όπως η στρουθοκάμηλος θεωρώντας ότι έτσι θα αποφύγεις τον κίνδυνο που υπάρχει γύρω σου.

Σωματικά εκδηλώνεται με κύφωση (καμπούριασμα) και υποταγή προς τους ισχυρούς προκειμένου να περνάει ο παθών και μόνο αυτός καλά..

Αποτελέσματα του ιου iperego

Η προσβολή του πληθυσμού του νομού Ρεθύμνης από τον ιό του iperego έχει τα παρακάτω αποτελέσματα:

α) Ενώ οι υπόλοιπες πόλεις της Κρήτης ονομάζονται πόλεις η πόλη Ρεθύμνου ονομάζεται η χώρα , δηλαδή το μεγάλο χωριό.

β) Ενώ οι υπόλοιπες πόλεις της Κρήτης έχουν αθλητικές εγκαταστάσεις, πλατείες, δρόμους η χώρα του iperego στερείται τέτοιες πολυτέλειες.

γ) Ενώ οι υπόλοιποι νομοί της Κρήτης διαθέτουν αεροδρόμια, ο νομός Ρεθύμνης δεν διαθέτει αεροδρόμιο.

δ) Ενώ οι υπόλοιποι νομοί της Κρήτης διαθέτουν λιμάνια και μαρίνες ο νομός Ρεθύμνης διαθέτει λιμάνι, που δεν είναι λιμάνι, μαρίνα που δεν είναι μαρίνα αλλά μια λιμενομαρίνα, που χρησιμεύει όχι για σκάφη αλλά για σκάφες, για λαϊκή αγορά, στέγαση εκθεσιακών κέντρων και ως πίστα για αγώνες αυτοκινήτων και μοτοσικλετών.

ε) Ενώ οι υπόλοιποι νομοί της Κρήτης έχουν ναυτιλιακές εταιρείες και καθημερινά δρομολόγια των πλοίων τους, οι χωραίτες πούλήσαμε την εταιρεία μας και τα πλοία μας και τώρα παρακαλούμε ως ζητιάνοι τον κάθε μεγαλοεφοπλιστή και τους γείτονες, για ένα πλοίο με καθημερινή σύνδεση της χώρας με τον Πειραιά.

στ) Ενώ οι υπόλοιποι νομοί παίρνουν την μερίδα του λέοντος από τα κοινοτικά, κυβερνητικά, περιφερειακά προγράμματα, εμείς παίρνουμε τα ψίχουλα και καυχούμαστε οι ταλαίπωροι ασθενείς και των δύο μορφών του iperego ότι:

«Όλος ο κόσμος είναι Η Ελλάδα. Όλη η Ελλάδα η Κρήτη. Όλη η Κρήτη το Ρέθυμνο. Όλο το Ρέθυμνο το χωριό μου. Όλο το χωριό μου το σπίτι μου. Όλο το σπίτι μου η οικογένεια μου. Όλη η οικογένεια μου ΕΓΩ».

Έτσι είμαστε οι πρώτοι στην εγκληματικότητα και οι τελευταίοι στην εξέλιξη και τον πολιτισμό και αντί να παράγουμε, όπως παλαιότερα, λάδι και χαρούπια, σήμερα παράγουμε χασίσια.

Έτσι οι πάσχοντες χωραίτες από τον ιο του iperego ochadelfismo ωχαδελφίζουν.

Έτσι οι πάσχοντες χωραίτες από τον ιο του iperego iperopticus δημιουργούν περιοχές αβάτων, όπου επιδίδονται στο σπορ της εγκληματικότητας και ανά τακτά διαστήματα οπλίζονται με ένα όπλο και σκοτώνουν ένα μετανάστη, ένα μη Ρεθύμνιο ειδικό φρουρό ή ένα μη Ρεθύμνιο φοιτητή.

Ντροπή μας !!!

Δυστυχώς παρά τις έρευνες το εμβόλιο του ιού του iperego δεν έχει ανακαλυφθεί μέχρι σήμερα.

Advertisements

5 Σχόλια »

  1. Ας προσπαθήσουμε, ο καθένας για τον εαυτό του, με όση ειλικρίνεια μας έχει απομείνει, να καταταχτούμε σε μία απ’ τις δύο μορφές του ιού. Έτσι θα δούμε την αλήθεια…

    Σχόλιο από Τσουντάνης Γαβριήλ — 23 Μαΐου 2008 @ 10:07 πμ | Απάντηση

  2. Καυστικότατο! Κρίνω και κρίνομαι κατα την ανάγνωση.

    Σχόλιο από Πετσαγγουράκης Γιώργος — 23 Μαΐου 2008 @ 11:30 πμ | Απάντηση

  3. Καυστικός και εύστοχος, όπως πάντα!
    Πολύ καλό και δυστυχώς, πάντα επίκαιρο…

    Σχόλιο από roulakant — 23 Μαΐου 2008 @ 12:09 μμ | Απάντηση

  4. πραγματικά αληθινό.ειδικά το είδος του Iperego iperopticus ευδοκιμεί παντού σ’ αυτή την πόλη χωρίς να υπάρχει καν, έστω για τα προσχήματα, ένα στοιχειώδες υπόβαθρο που να δικαιολογεί την ύπαρξη του ιου στον κάθε πάσχοντα. άλλως, ας είχαν κάτι να δείξουν κι ας ήταν μολυσμένοι από το iperego iperopticus!

    Σχόλιο από Αθανασία Δασκαλάκη — 2 Ιουνίου 2008 @ 1:52 μμ | Απάντηση

  5. ΑΙΣΙΟΔΟΞΕΙΤΕ!
    Εκτός από τις δύο μορφές του iperego,του iperopticus και του ochadelfismus, υπάρχει και η θετική μορφή του ΥΠΕΡ – ΕΓΩ, αυτή όπου πάνω από το Εγώ θέτουμε το ΕΜΕΙΣ. Το «ΕΜΕΙΣ» του αγράμματου αλλά όχι αμόρφωτου στρατηγού ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗ, που έλεγε: «Είμαστε εις το ε μ ε ί ς και όχι εις το Ε γ ώ. Και εις το εξής να μάθωμεν γνώση, αν θέλωμεν να φκιάσομεν χωριόν…» Αυτό το «ΕΜΕΙΣ» είναι το «εμβόλιο» κατα του ιού του iperego και των δύο μορφών. Μόνο που είναι δυσεύρετο και «τσούζει» πολύ το άτιμο!!…

    Σχόλιο από GEFREE — 20 Ιουνίου 2008 @ 12:43 μμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

Αρέσει σε %d bloggers: