Άγονη γραμμή

3 Ιουνίου 2008

Όνειρα παιδικών χρόνων

Filed under: Ευθυμίου Αθηνά — Άγονη Γραμμή @ 6:33 μμ
Tags:

Όνειρα παιδικών χρόνων

Λουλούδια, πολλά λουλούδια

σ’ αυτό το μικρό περιβόλι

των παιδικών μου ονείρων.

Αν ψάξεις, θα βρεις

όλα τα χρώματα

της αισιοδοξίας

κόκκινα και άσπρα·

Τώρα δεν έρχονται πια

στα όνειρά μου·

δεν μπορώ πια να δω

εκείνο το πολύχρωμο φως

των ρόδων.

Μπορείς όμως να βρεις

στ’ άπειρα μονοπάτια της ψυχής μου

όλα τα λουλούδια των κορυφών

που ανέβηκα,

όλο τον πύρινο πυρετό

των άλικων ρόδων των παιδικών μου χρόνων.

1 σχόλιο »

  1. Αθηνα μου αρεσαν τα ποιηματα σου .

    εισουν καποτε Ρουμανια ?

    αν ναι γραψε μου stylian_d@yahoo.gr

    Σχόλιο από ΣΤΥΛΙΑΝΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗΣ — 19 Ιουνίου 2008 @ 2:51 μμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post.

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

