Άγονη γραμμή

27 Ιανουαρίου 2009

Κοίτα γύρω σου

Filed under: Βουμβουλάκη Σταυρωτή — Άγονη Γραμμή @ 8:21 μμ
Tags:

Ένα ποίημα που γράφτηκε σαν τραγούδι σε ρυθμό χιπ- χοπ, από την μικρότερη μέχρι σήμερα επιβάτισσα της Άγονης Γραμμής Βουμβουλάκη Σταυρωτή,  14,5 ετών.

Τα παιδιά μας δείχνουν το δρόμο του πολιτισμού. Ένα μεγάλο μπράβο από όλους εμάς της Αγονης Γραμμής

«Κοίτα γύρω σου πες μου βλέπεις κάπου φιλία,

έχει πια ξεφτίσει όλα έχουν γίνει μανία.

Μην κοιτάς μέσα στα μάτια βλέπεις μόνο θηρία,

μη μου λες μονάχα εμένα για σωστή κοινωνία.

Μη με αναζητήσεις δε θα με βρεις ποτέ,

το τουπέ

έχει ανέβει κολλητέ.

Η φιγούρα μου έχει φύγει απ’ το φως της ημέρας

και το σώμα μου έχει σβήσει ο ζεστός, καυτός αέρας.

Η ψυχή μου τριγυρνάει τώρα μόνη στα σοκάκια είναι εκείνη που σου γράφει «Σε μισώ» στα παγκάκια.

Μη με ψάξεις, δε θα με βρεις,

είμαι μέσα στο μυαλό σου σκοτεινός εκδικητής.

Αφήνω πίσω μου σημάδια αληθινά

έχω ζήσει τη ζωή μου, νιώθω πως πονάει, αλλά

προσποιούμαι πως σε ξέρω, μα είσαι άγνωστος πια

το μυαλό και η ψυχή σου μένουν τώρα μακριά

δε σε νιώθω: τώρα πια έχεις φύγει

όπως και η δόση, όμως κι αυτό κάποτε λήγει.

Είσαι αδύναμος και δεν αντέχεις

αν και δε μ’ ήθελες ακόμα μ’ έχεις.

Είσαι εκείνος που μ’ ακούει, με κοιτά με συμπόνια

εσύ πεθαίνεις, μα εγώ θα ζήσω αιώνια»

1 σχόλιο »

  1. EINAI ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΑ ΜΥΣΤΗΚΑ ΤΙΣ ΖΩΗΣ ΤΟΣΟ ΝΩΡΙΣ ΜΑΡΙΑ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ

    Σχόλιο από Maria Michailidou — 28 Ιανουαρίου 2009 @ 10:17 μμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post.

Σχολιάστε

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

