Άγονη γραμμή

6 Απριλίου 2009

Οι λιανοχοχλιοί.

Filed under: Τσιγδινός Γεώργιος — Άγονη Γραμμή @ 8:32 πμ
Tags:

Ένα Μαρτιάτικο απομεσήμερο, που ο καιρός νεροβόριζε για τα καλά, στον καφενέ ενός χωριού στο κάτω Μυλο-πόταμο είχαν τριγυρισμένη την ξυλόσομπα οι περισσότεροι χωριανοί.

Στην παρέα ήτανε και ο Μαθιός ο Κατεργάρης , όνομα και πράμα που λένε, και κάποια στιγμή αρχίνηξε σοβαρά -σοβαρά να λέει:

-Ω, το παντέρμο,μωρέ, εβγήκα οψές στσοι χοχλιούς κι ηύρηκα ένα γεμάτο καλάθι χοντροχοχλιούς . Εγώ ‘θελα ‘δα να βρω και κάμποσους λιανοχοχλιούς άπου μ’ αρέσουνε, μα φαίνεται πως δεν ήτανε η βραδιά ντονε οψές.

-Κι εγώ γείτονα, λέει ο Χατζή Γλήγορης, οπροθές ηύρηκα ένα καλάθι λιανούς.

-Μα το Θεό σου, γείτονα, φέρε μου μιαν ψηματέ λιανούς, μα μέτρησε τσοι πρώτα κι εγώ θα τσ’ ανταλλάξω με χοντρούς. Όσους λιανούς μου φέρεις, τόσους χοντρούς θα σου δώσω!

Βρήκε συμφέρουσα την πρόταση ο Χατζή Γλήγορης και χωρίς να χάσει καιρό έτρεξε στο σπίτι ντου, μέτρησε μια καλή ψηματέ λιανοχοχλιούς και τσοι πήγε του Κατεργάρη στον καφενέ. Παίρνει αυτός το πεκέσι και το πάει τση γυναίκας του.

-Γυναίκα, ψήσε τουτουσές τσοι χοχλιούς να δειπνίσου μετο βράδυ.

Την ώρα του δείπνου έφταξε κι ο Χατζή Γλήγορης. Εσίμωσε στο τραπέζι, ήπιε κι εκείνος κάνα δυο κρασά κι έφαε ένα πιάτο χοχλιούς με με τσι πατέτες. Συζήτησαν και κάμποση ώρα, αλλά ο σπιτονοικοκύρης δεν είπε κουβέντα για χοχλιούς.

-Γείτονα, φέρε μου ‘δα τσοι χοντροχοχλιούς, γιατί ‘ναι ώρα μου μπλιό να πάω να ξεκουραστώ.

-Είντα να ‘χε ν-έχω εγώ γείτονα χοντροχοχλιούς, είπε τσιμογελώντας κάτω από τα μουστάκια ντου ο Κατεργάρης, τσοι λιανούς ‘θελά ψήσω ;

Σχολιάστε »

Δεν υπάρχουν σχόλια.

RSS feed for comments on this post.

Σχολιάστε

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

