Άγονη γραμμή

27 Μαΐου 2009

Λόγια

Filed under: Ηλιάκη-Βόλακα Άσπα — Άγονη Γραμμή @ 8:09 πμ
Tags:

Ανείπωτα λόγια

χιλιάδες μέσα μου για σένα.

Καρφιά

στην ψυχή μου καρφωμένα,

που το βάλσαμο σου

σε καρφιά γαρίφαλου  μεταμορφώνει

και μοσχοβολάνε.

Φωτιές δυνατές χορεύουν

στην ψυχή αγάπη μου

και τα λόγια σου

βροχή λυτρωτική.

Κι όταν με κοιτάς

μ’ αυτό το απέραντο βλέμμα,

κομματάκια ελπίδας

με ποτίζουν

μ’ ανθίζουν

μ’ αναστήνουν.

Που να βρω τη λέξη

να στην πω;

Το σ’ αγαπώ

αδύναμη λεξούλα είναι

που κρύβει τόσα λίγα.

Καθρέπτης

του εαυτού μου είσαι.

Πάσχα

της παρατημένης μου ψυχής.

Σχολιάστε »

Δεν υπάρχουν σχόλια.

RSS feed for comments on this post.

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

