Άγονη γραμμή

7 Οκτωβρίου 2009

Αυτάρκεια

Filed under: Παναρετάκη Βαρβάρα — Άγονη Γραμμή @ 8:16 πμ
Tags:

0710221355011drops1
Μυρίζω το σώμα μου
Κι οι πόροι μου σαν σταγόνες
Αναδίδουν τη δική σου μυρωδιά.
Δε σε χρειάζομαι πια.
Σ αφομοίωσα μέσα στην αναπνοή μου.
Ανέτειλε η εικόνα σου
Απ ΄τα  κλειστά μου βλέφαρα.
Και φεύγω ίσκιος διπλός
Στη σκόνη της ερήμου
Με τους κάκτους και τους αθανάτους.
Γυρνώ ολοζώντανη στην πατρική μου χώρα .
Στις αχανείς εκτάσεις
Του νοτισμένου μου μυαλού
Οξειδωμένου απ ’τη νοτιά
Που σάρωσε τις φωνές και τις παρουσίες.

1 σχόλιο »

  1. Υπέροχο!!!!!!!!

    Σχόλιο από Στέλλα Μιχάλα — 13 Οκτωβρίου 2009 @ 7:45 πμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post.

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

