Άγονη γραμμή

25 Νοεμβρίου 2009

Τ΄όνομα μου

Filed under: Σκεπετζή Χρυσούλα — Άγονη Γραμμή @ 9:17 πμ
Tags:

Θα ‘θελα να-σ’ ακούω να λες τ’ όνομα μου

θα δήλωνε πως υπάρχω για σένα

πως δεν είμαι ξένη

στο σήμερα της ζωής σου.

Θα ‘θελα να σ’ ακούω να ψιθυρίζεις τ’ όνομα

θα δήλωνε πως ζω για σένα

πως δεν είμαι μόνη

στο σήμερα της ζωής μου.

Κι αν με καλέσεις θα ‘ρθω

θα σ’ ακουμπήσω απλά το χέρι

μ’ ένα πικρό χαμόγελο,

γιατί πρόφερες σήμερα δειλά τ’ όνομα μου.

Αύριο, ποιος ξέρει

αν θ’ ακούσω  ξανά τ’ όνομα μου.

Σχολιάστε »

Δεν υπάρχουν σχόλια.

RSS feed for comments on this post.

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

