Άγονη γραμμή

7 Μαΐου 2010

Μάνα

Filed under: Γιουκάκη Χαριτωμένη — Άγονη Γραμμή @ 7:09 μμ
Tags:


Μάνα δεν ήσουν όνειρο, αληθινά υπήρχες

και δύναμη μας έδινες αμέσως μόλις ήρθες.


Σε μένα πάντα έλεγες: Παιδί μου, να προσέχεις

να αγαπάς τον αδελφό, μοναδικό τον έχεις.


Εγώ ποτέ δεν πίστεψα πως θά ‘σαι μακριά μου

γι’ αυτό μόλις το έμαθα έχασα τη μιλιά μου.

Και ξαφνικά εχάθηκε η όμορφη μορφή σου

κι έμεινα μόνη μου εδώ μαζί με την ευχή σου.

Μα πάντοτε θυμόμαστε το λόγια σου, μητέρα,

αλήσμονα μας μένουνε σε μας και τον πατέρα

1 σχόλιο »

  1. Μπράβο κορίτσι μου…

    Σχόλιο από Τσουντάνης Γαβριήλ — 7 Μαΐου 2010 @ 8:50 μμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post.

Σχολιάστε

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

