Άγονη γραμμή

28 Ιουνίου 2010

Αυτόνομη Ανεξάρτητη Κρήτη ή μήπως Τουρκική Κρήτη-Ένα επικίνδυνο παιχνίδι

Filed under: Λουλούδης Ηλίας — Άγονη Γραμμή @ 7:05 μμ
Tags:

Τον τελευταία δέκα χρόνια ανακινείται από άγνωστους κύκλους του εξωτερικού κυρίως το θέμα της (Ανεξαρτησίας_Αυτονομίας) της Κρήτης.

Το ζήτημα έχει πάρει διαστάσεις στο διαδίκτυο όπου προβάλλονται όροι, όπως Κρητική σημαία, Κρητική Πολιτεία, Αυτόνομη Κρήτη, Ανεξάρτητη Κρήτη, Λαϊκή Δημοκρατία της Κρήτης κ.τ.λ.

Αρκετές σημαίες φιγουράρουν σε σπίτια ενώ υπάρχουν δεκάδες αυτοκίνητα στα οποία είναι τοποθετημένο το σύμβολο της Κρητικής Πολιτείας στις πινακίδες. Το φαινόμενο είναι εντονότερο στο Ηράκλειο, όπου οι Αρχές έχουν καταγράψει εκατοντάδες περιπτώσεις ανθρώπων που έχουν κάνει κεντρικό τους σύνθημα την «Κρητική Πολιτεία» και το όραμα της «Αυτόνομης Κρήτης».

Μέχρι ενός σημείου μπορεί κάποιος να χαρακτηρίσει αυτές τις ενέργειες από περιθωριακές έως γραφικές.

Ας προσέξουν οι διάφοροι «ανεγκέφαλοι» που ανακινούν τέτοια ζητήματα, τι μπορεί να κρύβεται πίσω από αυτή την ιστορία και τότε θα καταλάβουν ότι τέτοια ιστορικά παιχνίδια είναι άκρως επικίνδυνα, διότι ο γραφικός τοπικισμός ορισμένων, με κατάλληλους χειρισμούς από ξένες δυνάμεις, ενδεχομένως να πάρει κάποια στιγμή περίεργες κατευθύνσεις.

Σε αυτό το άρθρο δεν θα ασχοληθώ με την ιστορική  πλευρά του θέματος διότι κατά την γνώμη μου δεν υφίσταται καν ζήτημα δημοψηφίσματος για την Ανεξαρτησία της Κρήτης, θα αναφέρω όμως τις διάφορες προπαγανδιστικές ενέργειες που έγιναν στο παρελθόν και συνεχίζουν με επαναλαμβανόμενη συχνότητα μέχρι σήμερα.

Λόγω του ότι τον τελευταίο καιρό αρχίζουν δειλά να ανακινούν το θέμα και διάφορα τοπικά έντυπα κάνοντας παντιέρα τη σημαία της Κρητικής Πολιτείας, προβάλλοντας την προοπτική μιας Κρήτης ξεκομμένης από την υπόλοιπη Ελλάδα με βλακώδη επιχειρήματα, πρέπει να είμαστε προσεκτικοί  διότι σε αυτό το θέμα εμπλέκεται η εξωτερική πολιτική της Τουρκίας, του Ισραήλ , της Αγγλίας , της Γερμανίας και των Η.Π.Α.

Με βάση αναφορές και δημοσιεύματα ιστοσελίδων και εφημερίδων σε σχέση με το θέμα αυτό, θα προσπαθήσω να βάλω σε μια σειρά και να γίνει μια ταξινόμηση των στοιχείων, ώστε να αντιληφθούμε όλοι ότι δεν μπορούμε να παίζουμε με την φωτιά.

Τα  Παιχνίδια της Τουρκίας και της ΜΙΤ

Eίναι γνωστή και δεδομένη η Τουρκική στάση η οποία αναζωπυρώνει θέματα (ΠΓΔΜ , Τσάμηδες) που κατά την άποψή τους είναι ακόμα «ανοικτά» και προσπαθεί συστηματικά να μας δημιουργήσει προβλήματα υποστηρίζοντας τους αντιπάλους μας. Μέσα από τα παιχνίδια με την «Αυτονομία της Κρήτης» μια τέτοιου είδους προπαγάνδα θα βοηθήσει το Τουρκικό κράτος να μπορεί να αναδείξει ή να συνδυάσει με το (ανύπαρκτο Κρητικό θέμα ) στο μέλλον επιπλέον ζητήματα τύπου «Μειονότητα Θράκης», «Αυτονομία Δωδεκανήσων κτλ.

Το πρόβλημα κατά την γνώμη μου δεν εντοπίζεται στην γνωστή Τουρκική στάση αλλά στους ανιστόρητους τοπικιστές που τσίμπησαν το τουρκικό δόλωμα  σηκώνοντας την σημαία της «Κρητικής Πολιτείας», χωρίς να αντιλαμβάνονται  ότι ουσιαστικά ζητούν την επικυριαρχία του Τουρκικού Κράτους στην Κρήτη όπως θα δούμε παρακάτω.

Θα παραθέσω παρακάτω μερικά παραδείγματα από την Τουρκική προπαγάνδα για να καταλάβει και ο ποιο αδαής ότι οι Τούρκοι δουλεύουν οργανωμένα, μεθοδικά προσβλέποντας στην Νέα Τάξη πραγμάτων στο μέλλον.

Τούρκοι διεκδικούν στην Κρήτη περιουσίες των παππούδων τους!

Εμφανίστηκαν με δικηγόρους και ψάχνουν τα συμβόλαια της πώλησης ή μεταβίβασης, ακόμη και πριν την ανταλλαγή των πληθυσμών του 1923

Το πρόσφατο δημοσίευμα στις 21-6-2010 της Εφημερίδας «Πατρίς» του Ηρακλείου έρχεται να επιβεβαιώσει ότι κάτι μαγειρεύουν πίσω από την πλάτη μας οι Τούρκοι και οι δικοί μας ανεμίζουν σημαιάκια με το Τούρκικο αστέρι.

Δείτε το ρεπορτάζ της εφημερίδας:

«Τις περιουσίες που άφησαν οι πρόγονοί τους, με την ανταλλαγή των πληθυσμών που ακολούθησε τη μικρασιατική καταστροφή, αλλά ακόμη νωρίτερα, όταν αναχωρούσαν από την Κρήτη, με την απελευθέρωση του νησιού από τον τουρκικό ζυγό, αναζητούν και διεκδικούν στο νησί Τούρκοι πολίτες! Τους τελευταίους μήνες στο Ηράκλειο, τα Χανιά και το Ρέθυμνο, αλλά και σε άλλες περιοχές εμφανίστηκαν νομικοί, κυρίως, εκπρόσωποί τους διερευνώντας τη δυνατότητα να καταγράψουν, καταρχήν, τα περιουσιακά στοιχεία που είχαν οι Τουρκοκρήτες παππούδες τους, μέσω των συμβολαίων που υπήρχαν στα κρατικά αρχεία της τουρκικής διοίκησης, μέχρι το 1898. Σε μερικές περιπτώσεις φαίνεται ότι η αναζήτηση αυτή δεν γίνεται στα «τυφλά», αλλά αφού έχει προηγηθεί έρευνα σε αντίστοιχα τουρκικά αρχεία, ή ακόμη και στα αρχεία του ελληνικού υπουργείου των Εξωτερικών. Εντυπωσιακό είναι το στοιχείο ότι οι απόγονοι εκείνων που αναχώρησαν από την Κρήτη πριν από ένα και πλέον αιώνα, ή με την ανταλλαγή των πληθυσμών μετά τη μικρασιατική καταστροφή, γνωρίζουν ακριβώς πού πρέπει να αναζητήσουν τα ίχνη των πατρογονικών περιουσιών, γεγονός που σημαίνει ότι η έρευνά τους δεν ξεκινά μόλις τώρα, ούτε ότι αυτή γίνεται απλώς για ιστορικούς λόγους. Είναι καλά εφοδιασμένοι με στοιχεία κι αναζητούν τα αρχεία του τότε μεταφραστικού γραφείου, στο οποίο υπήρχαν όλα τα τούρκικα αρχεία και οι νομικές πράξεις που γίνονταν από τους Οθωμανούς. Μάλιστα υπάρχουν περιπτώσεις στις οποίες οι έρευνες αφορούν ακόμη και σε χώρους στους οποίους σήμερα λειτουργούν δημόσια κτίρια! Εκπρόσωποι Τούρκων «διεκδικητών» έχουν ξεκαθαρίσει, πάντως, ότι δεν πρόκειται να αμφισβητήσουν το ιδιοκτησιακό των περιουσιακών εκείνων στοιχείων που θα εκτιμήσουν ότι νόμιμα μεταβιβάστηκαν στους επόμενους ιδιοκτήτες τους. Αλλά σίγουρα αυτό θα συμβεί με όσα εκείνοι, μέσω των νομικών τους συμβούλων, Τούρκων και Ελλήνων, θεωρήσουν ότι δεν μεταβιβάστηκαν νόμιμα. Η έρευνα έχει ξεκινήσει σε όλα, σχεδόν, τα τοπικά αρχεία της Κρήτης, στα οποία εκείνοι πιστεύουν ότι μπορεί να υπάρξει το παραμικρό στοιχείο που μπορεί να τους οδηγήσει σε θεμελίωση ιδιοκτησιακού δικαιώματος, το οποίο προτίθενται να διεκδικήσουν ακόμη και σε διεθνή δικαστήρια!

Το ανησυχητικό ή ακόμη και ύποπτο στην περίπτωση αυτή είναι το γεγονός ότι δεν πρόκειται απλώς για κάποιους απογόνους Τουρκοκρητών, αλλά για ανθρώπους που φαίνεται να ξέρουν καλά τι αναζητούν και, ενδεχομένως, τι μπορεί να προκαλέσουν με τέτοιες αξιώσεις…»

Το βιβλίο «Κρήτη μου» της Σαμπά Αλτινσάϊ

Ένα φαινομενικά αθώο ιστορικό μυθιστόρημα που μεταφράστηκε στην Ελλάδα το 2008 από τις εκδόσεις Κέδρος και το κόστος της μετάφρασης ανέλαβε το Τουρκικό Υπουργείο Πολιτισμού. (Τυχαίο ?)

Η χρονική περίοδος των γεγονότων του μυθιστορήματος είναι από το 1898 μέχρι το 1923 στην Κρήτη, δεν είναι τυχαίος ούτε ό χρόνος ούτε ο τόπος.

Το ερώτημα που θέτει διαμέσου του πρωταγωνιστή Ιμπραήμ Γιαμαρκάκη η συγγραφέας είναι

«Αυτή η γη δεν είναι και δική μας; Ποιος είναι περισσότερο Κρητικός;» που αποτελεί και την κεντρική ιδέα του βιβλίου. Ίσως να είναι και η απάντηση στο τι γυρεύουν αυτές τις μέρες οι Τούρκοι στην Κρήτη με τα χαμένα συμβόλαια.

Μέσα από το βιβλίο επιχειρείται ένας συμψηφισμός μέσω της ανάδειξης του δράματος της άλλης πλευράς ενταγμένος στην ίδια λογική με τον «Συνωστισμό της Σμύρνης» δηλαδή η ιστορική ματιά (περι)ορίζεται από πανκοινωνικά και όχι εθνικά κριτήρια.

Το κερασάκι στην τούρτα βέβαια ήταν όταν ήρθε στα Χανιά η Σαμπά Αλτινσάϊ να παρουσιάσει το βιβλίο της στις 19-3-2009  όπου απεύθυνε  πρόσκληση στο κοινό «Να ενωθούμε κάτω από την Κρητική ταυτότητα μας», χαρακτηρίζοντας τον Καζαντζάκη «Κρητικό Χριστιανό» και όχι «Έλληνα».

Ο χάρτης του Υπουργείου Παιδείας της Κωνσταντινούπολης

Ανεκδιήγητη και ακατανόητη συμπεριφορά χαρακτήρισαν σε δημοσιεύματα τους τον Οκτώβρη του 2009 οι τουρκικές εφημερίδες Milliyet και Hurriyet την διακίνηση ενός εκπαιδευτικού cd του Υπουργείου Παιδείας που κυκλοφόρησε στα σχολεία της Τουρκίας, με χάρτη που δείχνει τη γειτονική χώρα να κατέχει τον μισό πλανήτη. Από νησιά του Αιγαίου, την Κρήτη, τη Ρόδο, την Κύπρο, αλλά και το Βόρειο Ιράκ, την Αρμενία ακόμα και μέρος της Βουλγαρίας. Σύμφωνα με την Milliyet το cd διακινήθηκε από τη διεύθυνση Κωνσταντινούπολης του Υπουργείου Παιδείας, σε όλα τα σχολεία της Πόλης.

Το παράδοξο είναι ότι έγινε και ειδική τελετή στους σχολικούς διευθυντές για την παρουσίαση του cd και κανένας δεν αντέδρασε από την παρουσίαση του ανεκδιήγητου χάρτη.

Το ειδησεογραφικό ΤΡΑΚΥΑ net ΗΑΒΕR

Σε αυτό το ειδησεογραφικό  portal βλέπουμε πως αντιλαμβάνονται την έκταση της Τουρκίας (νησιά Αιγαίου Κύπρος Κρήτη ,Άγιο όρος ) και την νοσταλγία τους για την Ρούμελη

(MERHABA RUMELI= ΓΕΙΑΣΟΥ ΡΟΥΜΕΛΗ)

(http://www.trakyanethaber.com/yeni/)

ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΚΡΗΤΗ FM

Μέσα σε αυτό το forum μπορεί κάποιος να καταλάβει αρκετά για τις σκέψεις και βλέψεις των Τούρκων.

Στην κεντρική φωτογραφία της Ιστοσελίδας φιγουράρει η Τουρκική Κρήτη (Girit Turk) και το λιμάνι που απεικονίζεται δεν είναι κάποιο ειδυλλιακό νησί αλλά το σημερινό Τουρκικό λιμάνι των Χανίων !!!!

Μια επίσκεψη στο forum της  ιστοσελίδα http://www.giritturk.com/ αρκεί για να πειστεί οποιοσδήποτε ότι το θέμα της Τουρκικής Κρήτης έχει ανάψει για τα καλά στην γειτονική χώρα.

Η σημαία συμβολίζει την Οθωμανική Ηγεμονία

Η σημαία της Κρητικής Πολιτείας, δεν αποτέλεσε ποτέ αγωνιστικό λάβαρο ή επαναστατικό σύμβολο, ήταν μια επινόηση των Μεγάλων Δυνάμεων και του Σουλτάνου.

Η συγκεκριμένη σημαία πέρα από την όποια ιστορική σημασία δεν αποτελεί σύμβολο το οποίο θα πρέπει να δημιουργεί «ρίγη» συγκίνησης και συναισθήματα «υπερηφάνιας» .

Πρέπει κάποιοι σε περίπτωση που δεν το γνωρίζουν, να συνειδητοποιήσουν ότι το κόκκινο χρώμα και το Τουρκικό άστρο στην σημαία της Κρητικής πολιτείας συμβολίζει την Οθωμανική Ηγεμονία και να αντιληφθούν τι επικίνδυνα μηνύματα στέλνουν κάθε φορά που χρησιμοποιούν το συγκεκριμένο σύμβολο.

Στην Οθωμανική Αυτοκρατορία και στα μέσα του 19ου αιώνα, όταν κάποια περιοχή ή κάποιο νησί στην δική μας περίπτωση (Κρήτη) επαναστατούσε, οι Τούρκοι επενέβαιναν δυναμικά για να καταστείλουν την επανάσταση και στην συνέχεια οι μεγάλες δυνάμεις έκαναν παρεμβάσεις  για να σταματήσουν τις σφαγές του Χριστιανικού πληθυσμού από τους Τούρκους αλλά κυρίως για να παίξουν τα παιχνίδια τους .

Έτσι έγινε στην περίπτωση της Κρήτης και της Σάμου, επανάσταση του Χριστιανικού πληθυσμού, βίαιη επέμβαση της Τουρκίας, σφαγές του Χριστιανικού πληθυσμού, παρέμβαση των ξένων μεγάλων δυνάμεων.

Στην περίπτωση της Κρήτης οι Τούρκοι μετά την παρέμβαση των μεγάλων δυνάμεων ύστερα από την επανάσταση του 1897 και των σφαγών που ακολούθησαν από τους Τουρκοκρητικούς, δέχθηκαν με τη συνθήκη της Κωνσταντινουπόλεως την αυτονομία της Κρήτης υπό την Οθωμανική κυριαρχία .(προσοχή Αυτονομία όχι Ανεξαρτησία).

Στην περίπτωση της Σάμου μετά το πρωτόκολλο του Λονδίνου 1830 και αφού δεν συμπεριλήφθηκε η Σάμος στο ανεξάρτητο Ελληνικό Βασίλειο, οι Σαμιώτες ανακήρυξαν την «Ανεξάρτητη Σαμιακή Πολιτεία» εκβιάζοντας την Οθωμανική Αυτοκρατορία είτε να επέμβει δυναμικά είτε να τους αναγνωρίσει. Οι Μεγάλες Δυνάμεις παρενέβησαν για να γλιτώσουν τη σφαγή, και η Υψηλή Πύλη δέχθηκε ύστερα από τις πιέσεις τους να αναγνωρίσει Μερική Αυτονομία στη Σάμο, με Έλληνα Πρίγκηπα μεν αλλά υποτελή στο Σουλτάνο.

Η Σημαίες σε αυτές της δυο περιπτώσεις υποδείκνυαν τη σχέση υποτέλειας μεταξύ Ηγεμόνα-Υποτελή.

Για την Κρήτη επιλέχθηκε μεν η Ελληνική Σημαία ως σύμβολο λόγω της πλειοψηφείας του Ελληνικού πληθυσμού στο νησί αλλά με το λευκό Τούρκικο αστέρι μέσα σε κόκκινο φόντο στο πάνω αριστερό τεταρτημόριο όπου συμβολιζόταν η επικυριαρχία της Υψηλής Πύλης, η επικυριαρχία αυτή συμβολιζόταν και στην σημαία της Ηγεμονίας της Σάμου όπου επιλέχθηκε μεν η Ελληνική Σημαία αλλά με τα δύο άνω τεταρτημόρια κόκκινα .

Η σημαία της Κρητικής Πολιτείας αναρτιούνταν υποχρεωτικά μόνο στα κυβερνητικά κτήρια και δημόσιες υπηρεσίες μαζί με την Τουρκική, ενώ οι γνήσιοι Κρητικοί στα σπίτια τους είχαν την σημαία της Ένωσης.

Πατριαρχείο και Εκκλησία Κρήτης

Με χρονολογία 19 Οκτωβρίου 2009 ο Οικουμενικός Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος συνέταξε επιστολή που απέστειλε σε περίπου 70 ιεράρχες του οικουμενικού θρόνου – εκτός των καλουμένων Νέων χωρών – με την οποία τους καλούσε εφόσον το επιθυμούν, να καταθέσουν αίτηση για την απόκτηση Τουρκικής υπηκοότητας. Να  σημειώσουμε ότι με την παραχώρηση της Τουρκικής υπηκοότητας αποκτούν ταυτόχρονα και το δικαίωμα του «εκλέγειν και του εκλέγεσθαι» στον «Τούρκικο» Οικουμενικό Θρόνο

Η πρόσκληση του Πατριάρχη Βαρθολομαίου στους Μητροπολίτες των Αυτόνομων Εκκλησιών της Ελληνικής Εθνικής Επικράτειας, ειδικά της Κρήτης και της Δωδεκανήσου, να ζητήσουν με ταπεινότητα την Τουρκική υπηκοότητα, από το νέο Σουλτανάτο της Αγκυρας δεν μπορεί να μείνει απαρατήρητη και ασχολίαστη.

Η κίνηση του Βαρθολομαίου δείχνει τουλάχιστον πονηρή και εθνικά απολύτως ύποπτη, με δεδομένο ότι ούτε υπερήλικας είναι, ούτε με τα σημερινά δεδομένα τίθεται ζήτημα άμεσης διαδοχής του, αλλά πολύ περισσότερο με την κίνηση του ουσιαστικά ακυρώνει το πάγιο αίτημα της Ορθοδοξίας για επαναλειτουργία της Σχολής της Χάλκης.

Ας μην ξεχνάμε ότι ο επικεφαλής του Φαναρίου είναι  έφεδρος αξιωματικός του Τουρκικού στρατού και Ανώτερος υπάλληλος της Νομαρχίας Κωνσταντινούπολης, Στη πρόσκληση του δίνει κατευθύνσεις στις Μητροπόλεις των Νέων Χωρών στην Ελλάδα να μην ζητήσουν επί του παρόντος Τουρκική υπηκοότητα.

Αντίθετα στα Δωδεκάνησα, όπως και στην Κρήτη, αλλά και σε διεθνές επίπεδο όπου υπάρχουν ελληνικής καταγωγής και εθνικότητας επίσκοποι, τους προτείνει να ζητήσουν Τουρκική υπηκοότητα, με τη διαδικασία του αιτήματος-παράκλησης προς τους νεο-Οθωμανούς.

Οι κινήσεις του Βαρθολομαίου και του χωρίς ποίμνιο Φαναρίου δεν είναι καθόλου αποκομμένες από την  Αιγαιο-Βαλκανική γεωπολιτική στρατηγική της νεο-Οθωμανικής Τουρκίας, είναι κινήσεις ενταγμένες στη σκακιέρα της Νέας Τάξης όπου εδραιώνεται η σχέση εξάρτησης της Ελλάδας από την Τουρκία ενώ σειρά μειονοτικών ζητημάτων θα έρχονται να επιτείνουν το κλίμα που καλλιεργείται.

Η Ιερά Επαρχιακή Σύνοδος της Εκκλησίας της Κρήτης αποδέχτηκε ομόφωνα την Τουρκική προσφορά και οι πρώτοι ιεράρχες που πήγαν στην Τουρκία για να καταθέσουν τις αιτήσεις τους είναι οιΜητροπολίτες Ιεραπτύνης και Σητείας κ. Ευγένιος, Πέτρας και Χερονήσου κ. Νεκτάριος, Κισάμου και Σελίνου κ. Αμφιλόχιος και Αρκαλοχωρίου, Καστελίου και Βιάννου κ. Ανδρέας. Σε δεύτερο χρόνο αναμένεται να βρεθούν στο Οικουμενικό Πατριαρχείο και οι υπόλοιποι ιεράρχες.

Αυτή η ιστορία πέρασε στα ψιλά των εφημερίδων και μόνο ο Μανόλης Καρέλλης πρώην Δημάρχος και Ευρωβουλευτής, έγραψε ένα άρθρο καταπέλτη με τίτλο «Δέχθηκαν οι κρήτες Ιεράρχες την προσφορά του Ερντογάν» στις 24-1-2010 στην εφημερίδα Παρόν της Κυριακής . Ένα μικρό απόσπασμα παρακάτω:

«Έσφαλαν, ακόμα, οι Ιεράρχες της Κρήτης γιατί δεν γνωστοποίησαν την πατριαρχική επιστολή (ή το πιο σωστό, επιταγή) με την οποία τους γνωστοποιούσε ο Οικουμενικός Πατριάρχης την προσφορά της Τουρκίας στο ποίμνιό των, μόνο προτίμησαν να κρατήσουν (ένοχη) σιωπή.Στο κάτω της γραφής οι πιστοί της Κρήτης έπρεπε πρώτα αυτοί να ερωτηθούν αν δέχονται οι ποιμενάρχες των να αποκτήσουν μια υπηκοότητα άλλης χώρας, εκτός της Ελλάδας, πολύ περισσότερο όταν η χώρα αυτή συμπίπτει να είναι η Τουρκία που αντιδικεί με την πατρίδα μας για όχι λίγα ούτε ασήμαντα ζητήματα.Και από την απάντηση του ποιμνίου έπρεπε να εξαρτηθεί η απάντηση των Ιεραρχών της Κρήτης στην επιστολή του Οικουμενικού Πατριάρχη.»

Ολόκληρο το άρθρο του Μανόλη Καρέλλη βρίσκεται στον παρακάτω σύνδεσμο.

http://www.paron.gr/v3/new.php?id=49912&colid=37&catid=33&dt=2010-06-20&search=%CA%E1%F1%DD%EB%EB%E7

Ποδόσφαιρο και Αυτονομία της Κρήτης

Ο εμφύλιος στη Γιουγκοσλαβία ξεκίνησε πρώτα στα στάδια του Βελιγραδίου και κατόπιν έφτασε στις γειτονιές της .

Αν κάποιοι μεθοδεύουν μελλοντικές κοινωνικές συγκρούσεις, γνωρίζουν ότι οι αθλητικοί σύλλογοι μπορούν να γίνουν εύκολα πόλοι έκφρασης τέτοιων εντάσεων. Στην παράγκα που λέγεται ελληνικό ποδόσφαιρο και την οποία ελέγχει απόλυτα το παρακράτος, τίποτε δεν γίνεται τυχαία.

Δεν είναι τυχαίο ότι το 2004 που ανέβηκε ο Εργοτέλης στην Α Εθνική κατηγορία το βασικό σύνθημα ήταν ότι είναι η ομάδα «ολόκληρης της Κρήτης»

Δεν είναι τυχαίο ότι στις κερκίδες του Εργοτέλη κάποιοι έβαλαν τη σημαία της Κρητικής Πολιτείας ζητώντας αυτονομία.

Δεν είναι τυχαίες οι πρόσφατες δηλώσεις του προέδρου του Εργοτέλη στις 17-6-2010 ότι «Είναι επιβεβλημένη η ένωση των ομάδων της Κρήτης».

Δεν είναι τυχαίο ότι ήδη στις κερκίδες του Ηρακλείου γίνονται συσπειρώσεις και αντισυσπειρώσεις με πόλους τους οπαδούς του ΟΦΗ και τους (Κρητικούς) του Εργοτέλη.

Τα πράγματα σε λίγο θα αρχίσουν να γίνονται επικίνδυνα και οι καθοδηγούμενες εντάσεις δεν θα έχουν σχέση με τον αθλητισμό και το ποδόσφαιρο.

Προπαγάνδα και Διαδίκτυο

Παρακάτω αναφέρω μερικές προπαγανδιστικές σελίδες του διαδικτύου οι οποίες δεν είναι καθόλου αθώες . Ας τις κρατήσουμε για το μέλλον

  • Εδώ μπορείτε να δείτε τη σημαία της Δημοκρατίας της Κρήτης και το σύνθημα Freedom or Death στο εικονικό παιχνίδι του διαδικτύου http://www.nationstates.net/Crete–
  • Στο παρακάτω τουριστικό οδηγό μπορεί κάποιος να πάρει πληροφορίες για το κράτος Κρήτη http://www.gonomad.com/destinations/europe.html#Crete
  • Η NASA μας πληροφορεί ότι το αεροδρόμιο των Χανίων βρίσκεται στην χώρα Κρήτη http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Chania_Airport_NASA.jpg
  • Κινούμενα σχέδια για παιδιά όπου μαθαίνουν ότι η Κρήτη είναι ξεχωριστό κράτος http://www.youtube.com/watch?v=IDtdQ8bTvRc&feature=player_embedded
  • Προπαγανδιστική ιστοσελίδα που προσπαθεί τώρα να τα μαζέψει σχετικά με την αυτόνομη Κρήτη http://www.freewebs.com/nscrete–/index.htm
  • Μια περίεργη ηλεκτρονική δημοσκόπηση  διεξάγεται στο διαδίκτυο άγνωστο από ποιους με  ερώτημα «Ποια είναι η γνώμη σας για την ΚΡΗΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ» από τα αποτελέσματα φαίνεται ότι είναι στημένη αφού τα τρία τελευταία ερωτήματα έχουν ακριβώς το ίδιο ποσοστό (απίθανο στατιστικά) και το μέχρι τώρα σκορ έχει ως εξής:
    • ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ 57.1%
    • ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ 14.3%
    • ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΟΜΩΣ ΠΙΚΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΘΗΝΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ 14.3%
    • ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΟ ΘΕΜΑ 14.3%
    • http://www.vizu.com/poll-vote.html?n=146253

Δεν είναι καθόλου απίθανο να την επικαλεστούν κάποια μέρα οι «Ρεθεμνιώτες Αυτονομιστές» για να μας πείσουν ότι το αίτημα είναι παλλαϊκό.

Η προπαγάνδα εντός Κρήτης

Η πρώτη κίνηση εντός Κρήτης φάνηκε από την τοπική αεροπορική εταιρία Sky Express με έτος ίδρυσης το 2005 και έδρα το Ηράκλειο .Η αεροπορική εταιρία επέλεξε ως έμβλημά της, την σημαία της Κρητικής Πολιτείας. Μετά από διαμαρτυρίες αναγκάστηκε να το αποσύρει και να το αντικαταστήσει.

Το επόμενο επεισόδιο έγινε στο Παγκρήτιο Στάδιο. Μία τεράστια σημαία της Κρητικής Πολιτείας που ανάρτησαν στην κερκίδα (Άγνωστοι sic) νεαροί στην έναρξη της διεξαγωγής του τελικού Κυπέλλου ΕΠΣΗ

Την επόμενη μέρα, ο βουλευτής Ηρακλείου του ΠΑΣΟΚ Βασίλης Κεγκέρογλου υποδέχτηκε στη Βουλή τούς μαθητές ενός σχολείου του Ηρακλείου οι οποίοι είχαν στην  πλάτη της μπλούζας τη σημαία της Κρητικής Πολιτείας. Αδιευκρίνιστο παραμένει ποιος ενέπνευσε τους μαθητές να προβούν σε αυτή την ενέργεια

Στον Άγιο Νικόλαο η σημαία της «Κρητικής Πολιτείας» αναρτήθηκε  σε ιστό σε εμφανές σημείο της πόλης. το απόγευμα της Πέμπτης 29 Νοεμβρίου του 2007 στον χώρο όπου βρίσκεται το γλυπτό των αδελφών Σωτηριάδη

Το 2007 το Παγκόσμιο Συμβούλιο Κρητών, παραδόξως απέρριψε την ένταξη στο τελικό ψήφισμα του συνεδρίου, που εκδόθηκε στο Λασίθι, εισήγηση του Πρόεδρου της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Κρητικών Σωματείων, Μανώλη Πατεράκη, για καταδίκη των αυτονομιστικών κινήσεων. Οι ενστάσεις ασκήθηκαν από τις Ομοσπονδίες της Γερμανίας και της Αμερικής κυρίως, έτσι επιβεβαιώνεται η υποψία ότι στους κόλπους  αυτών των ομοσπονδιών κυοφορείται η ιδέα της ανεξαρτησίας.

Τον Φεβρουάριο του 2009, στα πλαίσια αγροτικών κινητοποιήσεων, 1200 περίπου Κρητικοί αγρότες ανέβηκαν στην Αθήνα για να διαμαρτυρηθούν και να διαδηλώσουν για την μειωμένη οικονομική ενίσχυση των αγροτοκτηνοτροφικών προϊόντων, εκεί εμφανίστηκαν τα μπλουζάκια πάλι με την σημαία και μαντινάδες όπως «θέλω να ζω ανεξάρτητος μόνο με νόμους Κρήτης να μην λογούμε Έλληνας μα Κρητικός πολίτης»

Λόγω του ότι το θέμα είναι μεγάλο και σηκώνει πολύ συζήτηση και επειδή η όρεξη για το φιλέτο Κρήτη έχει ανοίξει από καιρό και σε άλλους, θα επανέλθω σε επόμενο φύλλο αναλύοντας την διαχρονική προπαγάνδα των Εβραίων, των Άγγλων, των Γερμανών και των Αμερικάνων σχετικά με το ζήτημα της αυτονομίας της Κρήτης.

Οι νεοφανείς «Αυτονομιστές του Ρεθύμνου» μάζεψαν από το διαδίκτυο το μανιφέστο τους, κατόπιν αντιδράσεων από όλο τον κόσμο , και τώρα το γυρίζουν ότι δήθεν η Κρήτη είναι αδικημένη από την ακαμψία του Αθηνοκεντρικού κράτους , συνεχίζουν λοιπόν να συντηρούν μια εμφυλιοπολεμική στάση έναντι της υπόλοιπης Ελλάδας, χωρίς να καταλαβαίνουν ότι η (Γιουγκοσλαβοποίηση) διάσπαση της Ελλάδας σε προτεκτοράτα είναι ο επόμενος στόχος.

Προτείνω λοιπόν στους «Ρεθεμνιώτες Αυτονομιστές» να αφήσουν στο περιθώριο τα σύμβολα των Νεότουρκων και να ρίξουν μια ματιά στην ιστορία της σημαίας του Καγιαλέ

Τελειώνοντας (προς το παρόν), ένα μόνο έχω να πω σε αυτούς που ρίχνουν νερό στο μύλο της ομοσπονδοποίησης της Ελλάδας.

Αει Σιχτίρ!!!

Το άρθρο δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα «ΡΕΘΕΜΝΟΣ»  στις 26-6-2010

Advertisements

9 Σχόλια »

  1. Η βλακεία για να μη χρησιμοποιήσω χειρότερη λέξη λέμε στην κρήτη πως σπάει καρύδια και ραγίζει πετραμύγδαλα!Δυστυχώς ειδικά οι νέοι δεν ενδιαφέρονται οχι μονο για την ιστορία μας αλλά και για πολλά άλλα.Και με τους νέους ας πούμε οτι είναι κατανοητό λόγο εφηβείας ,αλλά οι ειδήμονες ?το επίσημο κρατος που είναι?Δεν θα έπρεπε να ενημερώνει κάθε στιγμή και κάθε λεπτό?Συγχαρητήρια για το άρθρο σου Ηλία. Οσο υπάρχουν φωνές σαν τη δική σου τίποτα δεν χάθηκε ακόμη!Απλά απεύχομαι να δούμε καταστάσεις τύπου Γιουγκοσλαβίας γιατί τελευταία όλο και κυοφορούνται τέτοιες καταστάσεις!Μόνο ένας τυφλός δεν τις βλέπει και μόνο ένας κουφός δεν τις ακούει!!!

    Σχόλιο από ΠΑΠΑΔΑΚΙΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ — 1 Ιουλίου 2010 @ 7:55 πμ | Απάντηση

  2. Συμμερίζομαι απόλυτα την ανησυχία του φίλου αρθρογράφου, όπως νομίζω και κάθε νοήμων Κρητικός. Σε όλους τους τομείς, ΚΑΙ στο θέμα της λήψης τουρκικής υπηκοότητας από τους Κρήτες επισκόπους (το τονίζω ιδιαίτερα, επειδή είμαι και θεολόγος).
    Δυστυχώς, το ελληνικό κράτος ολιγωρεί, όπως και σε όλα τα εθνικά θέματα (ποια θέματα, θα μου πεις τώρα;). Όταν βλέπουμε π.χ. οι κυβερνήσεις ν’ αλλάζουν και η τουρκική προπαγάνδα στη Θράκη να παραμένει η ίδια, τι περιμένεις;

    Σχόλιο από Θ. Ρηγινιώτης — 3 Ιουλίου 2010 @ 1:20 πμ | Απάντηση

  3. Καλά τα ιστορικά λόγια. Η πραγματικότητα όμως είναι ότι πάντα ο Λαός της Κρήτης όπως και της υπόλοιπης Ελλάδας, ενεργούσαν -άθελά τους- με βάση το συμφέρον ξένων που πρώτοι πρώτοι είναι οι Άγγλοι και οι Αμερικανοί. Το πρόβλημα λοιπόν εντοπίζεται στο ποιός θα είναι πίσω από το κάθε ξεσηκωμό; Η Ελλάδα αυτή την στιγμή κλείνει τον κύκλο της. Είναι περικυκλωμένη από τους Τούρκους (Ιόνιο-Αιγαίο) και εξισλαμίζεται με το νόμο του εκπροσώπου του ΔΝΤ. Ας είμαστε ρεαλιστές για να μην βάφεται το χώμα με «αίμα» Κρητικών. Ας δούν οι Κρητικοί το συμφέρον του τόπου των. Προ ετών Ρεθυμνιώτης πούλησε την «Ρεθυμνιακή» και όμως κυκλοφορεί στο Ρέθυμνο. Σας λέει τίποτα. Ας διώξουμε πρώτα τους ντόπιους εχθρούς και μετά τους επίδοξους «εχθρούς»

    Σχόλιο από Χάρης — 3 Ιουλίου 2010 @ 9:08 πμ | Απάντηση

  4. Αγαπητέ Ηλία, συγχαρητήρια για το άρθρο σας! Βρήκα συγκεντρωμένα όλα όσα κέντρισαν το ενδιαφέρον μου [και ξεσήκωσαν την μήνι μου] αναφορικά με το τί παίζει, τελευταίως, στην Κρήτη.
    Φυσικά και συμφωνώ μαζί σας, όπως και κάθε νοήμων άνθρωπος -όπως λέει και ο ανωτέρω σχολιαστής.
    άει σιχτίρ κι ακόμα παραπέρα, και στους ντόπιους εχθρούς και στους επίδοξους εχθρούς…

    Σχόλιο από Μαίρη Γασπαράκη — 21 Ιουλίου 2010 @ 10:32 μμ | Απάντηση

  5. Εβραική Κρήτη να λέτε

    Σχόλιο από Vahe Danielian — 29 Ιουλίου 2010 @ 2:34 μμ | Απάντηση

  6. Αντί σχολίου, σας αποστέλλω απόσπασμα της εργασίας μου
    «Ο ΑΓΙΟΤΑΦΙΤΗΣ ΑΔΕΛΦΟΣ ΜΕΛΕΤΙΟΣ ΜΕΤΑΞΑΚΗΣ ΚΑΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΤΟΠΩΝ.
    ΜΕΡΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΠΕΡΙ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΗΤΑΣ»,
    που δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα τής Ιεράπετρας «Διέξοδος» (23.9.2009 και 7 Οκτωβρίου 2009) και στο περιοδικό «Άγκυρα Ελπιδος» της Ι. Μ. Ιεραπύτνης και Σητείας (τ. 53,Νοέμβριος – Δεκέμβριος 2009):

    Όλοι από καιρό σε καιρό, μέσω της τηλεοπτικής οθόνης, στεκόμαστε μάρτυρες θλιβερών σκηνών, στις οποίες οπαδοί, κληρικοί και λαϊκοί, διαφορετικών χριστιανικών δογμάτων εμφανίζονται να προπηλακίζονται μεταξύ τους, κάποτε δε να προβαίνουν και σε βιαιοπραγίες, μάλιστα μέσα σε ιερούς προσκυνηματικούς χώρους, όπως σε αυτόν του Παναγίου Τάφου. Δυστυχώς και στην περίπτωση αυτή οι δημοσιογράφοι φροντίζουν να μας σερβίρουν τα επεισόδια μόνον ως πληροφορία και δεν δείχνουν το παραμικρό ενδιαφέρον για το αν υπάρχει κάποια αιτία, που θα μπορούσε να μας δώσει μια, έστω στοιχειώδη, ερμηνεία του «καταντήματος της Χριστιανοσύνης». Αντίθετα και όχι σπάνια οι εικόνες συνοδεύονται από τα σύντομα ειρωνικά σχόλια ή τις κραυγές των παρουσιαστών, ώστε αβίαστα ο τηλεθεατής να συμπεραίνει πως όλα τούτα δεν είναι παρά γελοιότητες, απόρροια της «καλογερικής νοοτροπίας». Πρέπει να προσέξουμε ότι σε κανένα από τα λεγόμενα «μεγάλα κανάλια», τα πανελλήνιας δηλαδή εμβέλειας, δεν παραχωρείται τηλεοπτικός χρόνος σε εκπροσώπους της Εκκλησίας, για να δώσουν στον Έλληνα πολίτη μια εξήγηση.
    Μου έρχεται στο μυαλό ο εμβληματικός στίχος του Thomas Stern Eliot: “Where is the wisdom we have lost in knowledge? Where is the knowledge we have lost in information?” Πού είναι η σοφία που χάσαμε στη γνώση; Πού είναι η γνώση που χάσαμε στην πληροφορία;. Πράγματι, ζώντας στην εποχή της πληροφορίας, πάμε να ξεχάσουμε ότι από τα βασικότερα χαρακτηριστικά του Έλληνα είναι η αγάπη του για την ελευθερία. «Ουθέν μείζον ανθρώποις Έλλησιν ελευθερίης», έγραψαν στην Πριήνη. Αλλά η αγάπη για την ελευθερία είναι απόρροια της ελληνικής σκέψης. Και αυτή ακριβώς η ελληνική σκέψη στις μέρες μας βάλλεται σε όλα της τα επίπεδα. Όπου ζουν Έλληνες, Ελληνίζοντες, Ελληνιστές. Το θέλουμε είτε όχι, η Ορθοδοξία είναι συνδεδεμένη με τον Ελληνισμό και η απαξίωση της Ορθοδοξίας στην τρώση της ελληνικής σκέψης αποσκοπεί. Όλα γίνονται φανερά, αν σκεφτούμε ότι η διεθνής πολιτική σχεδιάζεται και ασκείται σε βάθος χρόνου μισού ή και ολόκληρου αιώνα. Και αν επισκεφτούμε προπαγανδιστικές ιστοσελίδες του Διαδικτύου με ανθελληνικό περιεχόμενο. Οι ανθέλληνες έχουν τον θαυμασμό μας καθόσον εργάζονται με άκρα επαγγελματικότητα, επιπλέον δε κάνουν χρήση αλάθητη της ελληνικής γλώσσας. Θαυμάζουμε και πικραινόμαστε.
    Τη σχέση Ελληνισμού και Ορθοδοξίας θα καταγράψει ιδιοχείρως το 1925 στην Κηφισιά ο Μελέτιος Μεταξάκης, έκπτωτος Οικουμενικός Πατριάρχης, ένα περίπου χρόνο πριν αναλάβει τα ηνία της Εκκλησίας του Αγίου Μάρκου. Ολόκληρο το κείμενο, στο οποίο ο Μελέτιος δίδει, γράφοντας σε τρίτο πρόσωπο, στοιχεία για τη ζωή και το έργο του, θα δημοσιευτεί σε επιμέλειά μου στο προσεχές τεύχος του περιοδικού «Παλίμψηστον» της Βικελαίας Δημοτικής Βιβλιοθήκης Ηρακλείου. Εδώ μας ενδιαφέρει ένα απόσπασμα από την Ιδεολογία του: «…Εμφορείται [ο Μελέτιος] ζωηρού εθνικού αισθήματος, το οποίον θεωρεί τόσον θεοφιλές όσον και την πίστιν εις τα δόγματα τής Ορθοδοξίας. Δεν θεωρεί την πατρίδα ανωτέραν τής θρησκείας, αλλά πιστεύει ότι η ελληνική πατρίς εν τη ψυχή τού Έλληνος δεν ημπορεί να μη συγχωνεύεται εις μίαν μετά της Χριστιανικής Ορθοδοξίας παράστασιν. Εντεύθεν το θρησκευτικόν κήρυγμά του είναι συγχρόνως και εθνικόν. Εντεύθεν ακόμη και η αντίληψίς του ότι η ελληνικότης τών Αποστολικών Θρόνων και μάλιστα του της Ιερουσαλήμ είνε θρησκευτική μάλλον ή εθνική υπόθεσις. Θα ήτο συμφορά πανορθόδοξος και παγχριστιανική ο αφανισμός τής γλώσσης τού Ευαγγελίου και των Οικουμενικών Συνόδων από τας χώρας του Ευαγγελίου και των Οικουμενικών Συνόδων. Την έννοιαν τής Ελληνικής Πατρίδος την εννοεί ως θρησκευτικόν περιεχόμενον. Διά τούτο όμως θέλει και την ορθοδοξίαν συγχρονισμένην όχι μόνον προς όφελος τής θρησκευτικής ιδέας, αλλά και διά να μη αποτελή εμπόδιον εις την πρόοδον τής εθνικής ζωής…».
    Ωστόσο, από το βήμα τούτο, χρήσιμο είναι ν’ ακουστούν δυο λόγια για την καθόλου περίεργη άποψη που πρόσφατα διατυπώθηκε από αρχαιολόγους στην εκδήλωση παρουσίασης του βιβλίου «Κρητών επιχειρείν», έκδοση του Εμπορικού Επιμελητηρίου Ηρακλείου. Ελληνικής, λοιπόν, υπηκοότητας αρχαιολόγοι θεώρησαν το χώρο και το χρόνο κατάλληλο να κάμουν την «επιστημονική» τους ανακοίνωση ότι οι Μινωίτες δεν ήταν Έλληνες, αλλά Σημίτες. Ως Κρητικός, γνωρίζοντας καλά την ψυχή των συμπατριωτών μου και την Ιστορία του τόπου μου, το γεγονός ότι μέρος του ακροατηρίου (αναφέρομαι σε αλλοδαπούς φοιτητές αγγλόγλωσσου κολεγίου) αντέδρασε με ποδοχειροκροτήματα και επευφημίες, δημιουργώντας οπαδική ατμόσφαιρα, με οδηγεί στο συμπέρασμα ότι προφανώς έχουμε να κάνουμε με ένα καλά στημένο σκηνικό. Υποθέτω άνθρωποι του ιδίου περιβάλλοντος ή της αυτής αντίληψης είναι κείνοι που φροντίζουν να κατασκευάζονται και να πωλούνται στους τουρίστες σημαίες της Κρητικής Πολιτείας, ενός εξαμβλωματικού κράτους υποτελούς στον Σουλτάνο, καθεστώς που δηλωνόταν με το κόκκινο πάνω αριστερό τετράγωνο με το λευκό αστέρι. Ας μας δηλώσουν, λοιπόν, αφού πια δεν υφίστανται Σουλτάνος και Οθωμανικό Κράτος, σε ποιον είναι υποτελείς. Οι πατέρες μας επαναστάτησαν υψώνοντας την Ελληνική σημαία με αίτημα την Ένωση με τη Μητέρα Πατρίδα. Και παρά τη δημιουργία από τις Μεγάλες Δυνάμεις αυτού του ημιαυτόνομου κρατιδίου, ουδόλως άλλαξε ο ενωτικός προσανατολισμός τους. Έτσι φτάσαμε στα 1913 και στην Ένωση. Απόδειξη της αλήθειας είναι η Ιστορία μας και η ψυχή μας.
    Εν πάση περιπτώσει, η «νέα» αυτή θεωρία που δόθηκε ως επιστημονική αρχαιολογική ανακάλυψη, και που βέβαια δεν ήταν κεραυνός εν αιθρία, επιβεβαιώνει το αληθές του λόγου της εισαγωγής μου. Στους αρχαιολόγους φρόντισε εκείνη την ώρα «σαν έτοιμος από καιρό» να απαντήσει με τεκμηριωμένα επιχειρήματα ο πρώην υπουργός Δημήτρης Σαρρής, επισημαίνοντας ότι επιχειρείται διαστρέβλωση της Ιστορίας. Τα επιχειρήματά του δημοσιεύτηκαν με τη μορφή επιστολών στον ημερήσιο Τύπο του Ηρακλείου.
    Εγώ μόνο να προσθέσω ότι, γνωρίζοντας από μέσα την επιστημονική κοινότητα, δεν έχω καμιά εμπιστοσύνη στους επιστήμονες εκείνους, οι οποίοι στερούνται ηθικών αξιών – και εδώ δεν αναφέρομαι μόνο στη χριστιανική ηθική. Εύκολα γίνονται μοχλός στα χέρια των χρηματοδοτών τους. Και ανατρέχω στη Χαρούμενη Επιστήμη του Νίτσε, όπου ο φιλόσοφος διατρανώνει το θάνατο του Θεού. Μια απάντηση στον εισηγητή της κοινωνίας του Υπερανθρώπου ίσως είναι οι παρακάτω στίχοι:

    «Ο τρελός για χρόνια γύριζε τον κόσμο γυρεύοντας τον Θεό.
    Κάθε που νόμιζε πως πετύχαινε το σκοπό του σκεφτόταν πως στην
    Πραγματικότητα ο Θεός εύρισκε εκείνον. Δεν ήταν αυτό που ήθελε και
    Εξακολουθούσε να ψάχνει. Κάποτε φτάνοντας στο Nietzsche City
    Εγκαταστάθηκε οριστικά στην Πλατεία Χαρούμενης Επιστήμης αριθμός 125
    Κι ευθύς άρχισε να διδάσκει πως ο Θεός πάει τελείωσε πέθανε και είχε
    Επιτέλους τούτη τη φορά απόλυτο δίκιο μια και βρήκε αυτός τον Θεό του».

    Και να ολοκληρώσω τη μακροσκελέστατη εισαγωγή μου με ένα απόσπασμα από επιστολή του Μελετίου, που γράφτηκε ως απάντηση για το τι είναι ελληνικότητα, τι ελληνικό πνεύμα: «…Μήπως δυνάμεθα να αρνηθώμεν ότι ο Άγιος Φρουμέντιος προήρχετο εκ Συρίας; Αλλά τον απέστειλεν η Ελληνοχριστιανική Αλεξάνδρεια, ελληνικόν κρατούντα εις χείρας του Ευαγγέλιον, και αυτή είναι η αναφαίρετος δόξα του ελληνικού πνεύματος, ότι δηλαδή ελάμβανε πανταχόθεν τας αξίας, τας ελληνοποίει και τας προσέθετεν εις το ενεργητικόν του. Του πνεύματος τούτου καρποί είναι πλείστοι μεγάλοι Αυτοκράτορες του Βυζαντίου και πλείστοι Πατέρες της Εκκλησίας αποδεδειγμένοι υπέροχοι στηλοβάται του ελληνισμού, μολονότι άλλην έχοντες την προέλευσιν. Διότι είχεν ήδη γνωματεύσει ο Ισοκράτης ότι Έλληνες είναι ουχί οι εξ Ελλήνων καταγόμενοι, αλλ’ οι ελληνικώς σκεπτόμενοι τε και αισθανόμενοι…».
    Αν λοιπόν εκείνοι που ούτε σκέπτονται ούτε αισθάνονται ελληνικά μας θέλουν άβουλα όντα, ιδιώτες και όχι πολίτες, εμείς δεν θα τους κάνουμε τη χάρη. Πίσω ολοταχώς στη γνώση και τη σοφία. Να δούμε τι συνέβαινε, τι συμβαίνει και τι θα συμβαίνει εκεί όπου το ελληνικό πνεύμα αντιμάχεται το βαρβαρικό ξίφος, να μάθουμε τη συμβολή του Αρχιμανδρίτη και Γέροντα Αρχιγραμματέα του Πατριαρχείου των Ιεροσολύμων Μελετίου Μεταξάκη στο να επιβιώσει στους Αγίους Τόπους η Αγιοταφική Αδελφότητα, τον αγώνα του για τη διαφύλαξη της Ελληνικής Ορθοδοξίας. Ας μιλήσουμε, λοιπόν, την Ιστορία μας…

    Με εκτίμηση
    Λουκάς Δ. Παπαδάκης

    Σχόλιο από ΛΟΥΚΑΣ Δ. ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ — 2 Οκτωβρίου 2010 @ 8:52 μμ | Απάντηση

  7. σχετικα με το πεμπτο σχολιο πρεπει να τονισουμε την προσπαθεια που εχουνε κανει οι εβραιοι και κατι χαβιεδες τους οπως αυτος ο καραγκιωζακος να μας πεισουν οτι η κρητη ειναι εβραϊκη. αυτο το υποχειριο για το οποιο πολυ αμφιβαλω εαν ειναι ελληνας και δη κρητικος τολμαει να γραφει τετοια πραγματα. το χειροτερο ομως ειναι οτι βλεπω απροκαλυπτα πλεον να γινονται κινησεις αυτονομιστων, οι οποιοι ως επι το πλειστον ειναι ανιστοριτα ανθρωπακια βουτηγμενα στην προπαγανδα, διχως κανενας να αντιδρα. δεν ειμαι κρητικος, μητε ζω στην κρητη αλλα επιτελους θελω να δω μια πατριωτικη αντιδραση απο ολους σας. δεν δεχομαι οτι τα τρια τεσσερα τσογλανια του εργοτελη που ανεβασαν εκεινη τη σημαια στο γηπεδο δεν δεχτηκαν καμια κυρωση και οτι στον αγιο νικολαο υπαρχει η σημαια με το τουρκικο αστερι πανω της (συμβολο υποταγης στον σουλτανο). και φυσικα ολα υπο τις ευλογιες της κυβερνησεως. ας κανει κατι τελευταιο η γενια σας πριν μας παραδωσει στα χερια μας την ελλαδα. ΣΚΑΤΑ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ.

    μικρασιατης 16 χρονων (για να μην ξεχνατε οτι μετα απο εσας ερχονται και αλλες γενιες που ισως να μην εχουν την τυχη σας να ζησουν σε ενα ενιαιο ελληνικο κρατος).

    Σχόλιο από Μαύρο Πιπέρι — 14 Νοεμβρίου 2010 @ 8:00 μμ | Απάντηση

  8. Συγχαρητήρια!!!Είναι παρήγορο για τους νέους ότι κάποιοι επιμένουν να ασχολούνται με την ουσία κ όχι με το περυτίλιγμα!

    Σχόλιο από Stavros — 6 Φεβρουαρίου 2011 @ 9:56 μμ | Απάντηση

  9. OPOIOS THELEI NA ERTHEI NA TA PEREI

    Σχόλιο από na erthoun na ta paroun — 13 Ιουνίου 2011 @ 12:49 πμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Blog στο WordPress.com.

Αρέσει σε %d bloggers: