Άγονη γραμμή

22 Σεπτεμβρίου 2010

Ημερομηνία Σιγής

Filed under: Χρονοπούλου Μαριλού — Άγονη Γραμμή @ 11:29 πμ
Tags:

Ωτοασπίδες φορώ για να ακούσω το χτύπο της καρδίας μου

έχω κουραστεί,ένταση,θόρυβοι,γνώσεις,συγκίνηση


θέλω να φωνάξω μα η φωνή μου με προδίδει

θέλω να φύγω μα τα πόδια μου δεν ακούν

θέλω οι σκέψεις μου να γίνουν τραγούδια

Είμαι κοντά αλλά βλέπω εμπόδια,πηδώ ξανά και ξανά

Τώρα κλαίω.Δάκρυα χύνονται από τις κρήνες των ματιών μου

Μου έχει φύγει το κουπί και κρατώ ισορροπία με τα χέρια

Βλέπω παντού ανθρώπους,μα νιώθω μόνη

Ηρεμία και αγάπη αναζητώ αν και μπορεί να τα έχω ήδη

αλλά το μυαλό μου επιμένει,δεν σταματά-δεν ησυχάζει

Νιώθω ένα βάρος,βαραίνει την ψυχή μου

τροχοπέδη σε κάθε μου στιγμή

Η προσπάθεια με καταπραΰνει,μα ίσως να μην διαρκεί για πολύ

θέλω να πετύχω?θέλω να ξεφύγω?

Δεν γνωρίζω.

Έχω βελτιωθεί μα έχω φθαρεί

Μια συνωμοσία σιωπηλή,μελαγχολία μου φέρνει,Σιγή

4 Σχόλια »

  1. ΜΠΡΑΒΟ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ!

    Σχόλιο από ΙΑΚΩΒΟΣ ΘΗΡΑΙΟΣ — 22 Σεπτεμβρίου 2010 @ 4:16 μμ | Απάντηση

  2. toso alithino!!
    bravo marilou!!

    Σχόλιο από aris — 22 Σεπτεμβρίου 2010 @ 4:22 μμ | Απάντηση

  3. υπεροχο! :)

    Σχόλιο από lefas — 22 Σεπτεμβρίου 2010 @ 4:25 μμ | Απάντηση

  4. φίλη μου είμαι περίφανη για σένα!!!!

    Σχόλιο από emma — 28 Σεπτεμβρίου 2010 @ 9:34 πμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post.

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

