Άγονη γραμμή

31 Δεκεμβρίου 2011

Καλή χρονιά μωρό μου!

Filed under: Ματάκη Βασιλική — Άγονη Γραμμή @ 7:43 μμ
Tags:

Μωρό μου, αγγελούδι μου,

ποτέ δεν χορταίνω να σε χαϊδεύω

 

 Κάθε βράδυ σε καληνυχτίζω

μυρίζοντας τα μαλλιά σου.

 

 Το άρωμα τους,

την μωρουδιάστικη μυρωδιά τους.

 

 Ακόμα και τώρα που ήλθε η δοκιμασία,

μυρίζω το γυμνό κεφάλι σου, η ίδια μυρωδιά.

 

 Σε βλέπω να καθρεφτίζεσαι

και να ζωγραφίζεις στον καθρέφτη τα μαλλάκια σου

 

Σήμερα εσύ, το αγγελούδι,

μου έδωσες την ελπίδα.

 

 Καλή χρονιά μωρό μου

3 σχόλια »

  1. Καλες Ημερες Ευχομαι το 2012!!

    Σχόλιο από greecelands — 2 Ιανουαρίου 2012 @ 10:54 πμ | Απάντηση

  2. Εύχομαι αυτές οι μυρωδιές να υπάρχουν πάντα και να είμαστε δίπλα τους να τις νοιώθουμε! Και να ανταποδίδουμε χάδια…

    Σχόλιο από Τσουντάνης Γαβριήλ — 3 Ιανουαρίου 2012 @ 2:12 μμ | Απάντηση

  3. Πολύ όμορφο,απλά λόγια,λέξεις αγάπης ! Και τα παιδιά,όλα τα παιδιά του κόσμου ,είναι η αγάπη του Θεού και η υπομονή και η ελπίδα μας !

    Σχόλιο από ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΒΙΩΤΗΣ — 16 Ιανουαρίου 2012 @ 2:12 μμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post.

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

