Άγονη γραμμή

4 Μαρτίου 2014

«ΦΡΑΠΕ» ΜΕ ΒΑΤΟΜΟΥΡΑ

Filed under: Ταταράκη Αντωνία — Άγονη Γραμμή @ 9:34 πμ
Tags:

«ΦΡΑΠΕ» ΜΕ ΒΑΤΟΜΟΥΡΑ

(Θα θυμάμαι πάντα τη γεύση σου)

Στον Ηλία.. Άνθρωπο, Πατέρα, Δάσκαλο…ζωής

 Καθισμένοι μαζί όπως πάντα…

Ποιό μέρος ήταν που δε σ’ ακολούθησα-που πήγες άραγε χωρίς εμένα;

Εκεί μέσα στη φύση που τόσο αγαπούσες-ζωή της έδινες και σου’ δίνε

πίσω-καμωνόσουν πάντα με πρωτοτυπίες.. φραπέ χτυπημένο με

βατόμουρα που μόλις πριν λίγο είχες κόψει…

Τη φρουτένια τη γεύση του πάντα θα τη θυμάμαι-εσένα-όλα όσα μου

έμαθες κ ακόμα  άλλα τόσα ..Θησαυρός της ζωής μου..

Πόσα πλούτη μου άφησες με το παράδειγμά σου

Ακόμη κι ο θάνατος άλλο ένα μάθημά σου..

Η αγκαλιά σου και η μεστή σου κουβέντα ..δύναμη, σοφία, προσευχή

Θα θυμάμαι πάντα τη γεύση σου, θα χω πάντα πάνω μου τη μυρουδιά σου..

Και μου λείπεις μα να’ σαι περήφανος.. άφησες τ’ αποτύπωμά σου..

Σχολιάστε »

Δεν υπάρχουν σχόλια.

RSS feed for comments on this post.

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

