Άγονη γραμμή

9 Μαΐου 2012

Φταίω εγώ

Filed under: Παπαδάκης Χαρίδημος Α. — Άγονη Γραμμή @ 10:27 πμ
Tags: ,

Μάης 1941: Εδώ υπήρχε η Κάντανος

– Φταίω εγώ, που έμαθα το παιδί μου, ότι αντριλίκι είναι να κρατάς πιστόλι και να παίζεις στους γάμους.

– Φταίω εγώ, που έμαθε το παιδί μου να πίνει κούπες, βλέποντας εμένα.

– Φταίω εγώ, που χαρτοπαίζω στο καφενείο και με μιμήθηκε το παιδί μου παίζοντας ηλεκτρονικό τζόγο.

– Φταίω εγώ, που για να δείξω το νεοπλουτισμό μου, αγόρασα για μένα  τζιπ και στο παιδί μου μοτοσικλέτα, τελικά όμως το είδα σακατεμένο στην άσφαλτο.

– Φταίω εγώ, που αντί να το πάω στο μνημείο για να διαβάσει το όνομα του εκτελεσμένου παππού του, το πήγαινα στο γήπεδο και το έκανα χούλιγκαν.

– Φταίω εγώ, που δεν του έδειξα την φωτογραφία της σφαγής αλλά γέμιζα το σπίτι με πορνοπεριοδικά.

– Φταίω εγώ, που ξέχασα τους νεκρούς μου και τους θυμήθηκα μόνο στο δικαστήριο των γερμανικών αποζημιώσεων.

– Φταίω εγώ, που ζέσταινα, στον καναπέ της αδιαφορίας μου, το αυγό του φιδιού.

Δεν φταίει το φιδάκι, που βγήκε από το αυγό και μου μοιάζει τόσο πολύ, γιατί, είναι το παιδί μου.

Αφιερωμένο σ΄ αυτούς που στις εκλογές της Κυριακής 6-5-2012 ψήφισαν τον νεοναζισμό στους τόπους, που οι μνήμες της θηριωδίας των ναζιστών είναι ακόμα ζωντανές. Χωρίς να εξαιρούμε άλλα μαρτυρικά χωριά , ενδεικτικά ψήφισαν:

30 ψήφοι ή 2,95% στην Κάντανο, στα Χανιά, όπου τον Μάιο του 1941 μεγάλος αριθμός ανδρών και γυναικών σκοτώθηκε κατά την αντίσταση των κατοίκων στην γερμανική εισβολή και την ισοπέδωση του χωριού για αντίποινα.

49 ψήφοι ή 1,22% στην Βιάννο, στο Ηράκλειο, όπου το 1943 σε διάφορες επιχειρήσεις εκτιμάται ότι έγιναν τουλάχιστον 400 εκτελέσεις στα χωριά της περιοχής.

635 ψήφοι ή 6,44% στα Καλάβρυτα της Αχαΐας, όπου στις 13 Δεκεμβρίου 1943 το Ολοκαύτωμα άφησε πίσω του τουλάχιστον 700 νεκρούς.

79 ψήφοι ή 3,48% στο Δίστομο, στη Βοιωτία, όπου στις 10 Ιουνίου 1944, σφαγιάστηκαν 228 άτομα (117 γυναίκες, 111 άντρες, εκ των οποίων 53 παιδιά). Εκτιμήσεις για 600 νεκρούς στην ευρύτερη περιοχή.

602 ψήφοι ή 6,09% στον Χορτιάτη της Θεσσαλονίκης, όπου στις 2 Σεπτεμβρίου του 1944, 949 παιδιά, γυναίκες και άντρες έχασαν τη ζωή τους από τους ναζί.

30 ψήφοι ή 5,73% στο Κομμένο της Άρτας, όπου στις 12 Αυγούστου 1943, τουλάχιστον 317 έπεσαν νεκροί από τις θηριωδίες των ναζί. (Πληροφορίες ethnos.gr).

2 Σχόλια »

  1. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΠΩΣ ΛΕΝΕ ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΟΙ ,ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΙΟ, ΛΑΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΥΜΑΤΑΙ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΤΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ΝΑ ΤΗΝ ΞΑΝΑΖΗΣΕΙ, ΜΕ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ… ΑΣ ΕΛΠΙΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΒΡΕΙ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙ ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗ ΤΟΥ ΣΕ ΜΑΣ!

    Σχόλιο από ΠΑΠΑΔΑΚΙΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ — 9 Μαΐου 2012 @ 6:10 μμ | Απάντηση

  2. ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟ ΣΚΕΥΤΩ ΚΑΝ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΞΑΝΑΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ . ΟΜΩΣ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΗΝΟΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ 1945 ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΟΥΣ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΕΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΞΕΝΟΥΣ ΣΩΤΗΡΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤΟΥΣ , ΔΕΙΤΕ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΙΟ ΤΟ VIDEO <> ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΘΕΤΕ ΠΟΛΛΑ.

    Σχόλιο από ΕΜΜ. ΒΕΛ 10--05-2012 — 10 Μαΐου 2012 @ 3:11 πμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post.

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.